Nejčastější dotazy

1) Co je to "kód plátce" vyžadovaný při registraci do e-shopu?

Jde o šestimístné číslo začínajícího 5. Je uvedeno v záhlaví Dodacího a remitendního listu (DRL).

 

2) Na monitoru PC se mi zobrazuje „mobilní“ zobrazení – tedy řazení vše pod sebou.

To je dáno nastavením monitoru a velikostí obrazovky. Zkuste maximalizovat (nebo alespoň rozšířit) okno prohlížeče.

Pokud změna nenastane, je nutnéé provést přenastavení internetového prohlížeče.

a) Otevřete Internet Explorer


b) V internet Exploreru klikněte na Nastavení/Nastavení kompatibilního zobrazení


c) Zrušte všechny 3 check-boxy a dejte "Zavřít"


d) Restartujte Internet Explorer...

V případě, že se Vám web zobrazuje i nadále špatně, máte nastaveno kompatibilní nastavení pro tento web samostatně.
Zrušení tohoto nastavení lze udělat dvojím způsobem, je jedno, který použijete (viz obr.).


 

3) Po přihlášení do e-shopu se obrazovka “zasekne“ na výběru výdejního místa a nedostanu se na žádné další záložky ani k nabídce zboží

Nebylo dokončeno přihlášení a přiřazeno konkrétní odběrné místo. Klikněte na tlačítko Vyhledat pod tabulkou a zobrazí se seznam možných odběrných míst – jedno si zvolte.

 

4) Co se stane s obsahem nákupního košíku po mém odhlášení?

Pokud máte zboží v nákupním košíku a odhlásíte se, systém si Vaši poslední činnost pamatuje a zboží se v košíku po Vašem opětovném přihlášení znovu objeví.

 

5) Přidání produktu do košíku – obrazovka zašedne a nemohu pokračovat

Po každém kliknutí na ikonku košíku se zobrazí hláška, zda chcete „pokračovat v nákupu“ nebo „přejít do košíku“ – výběr je vždy třeba potvrdit. Pokud se okno s hláškou nezobrazuje, je na vině nastavení monitoru /displeje a je třeba rolovat níže.

 

6) Co dělat, když chci zrušit objednávku?

Objednávka přes e-shop je závazná. V případě potřeby opravy či změny objednávky se obraťte na KC.

 

7) Za jak dlouho bude objednávka vyřízena a bude mi dodána?

Rychlost vyřízení objednávky je závislá na dostupnosti zboží. Pokud zboží objednáte do 8.10 hodin a zboží je aktuálně dostupné, pak je u Vás na provozovně do 2 pracovních dnů. V případě, že požadované zboží není na skladě, je Vaše objednávka (nebo její část, která není aktuálně dostupná) v systému evidována a zboží bude odesláno až po jeho přijetí od dodavatele. Objednávka tedy může být rozdělena do několika částí s rozdílným datem expedice. O stavu objednávky budete informováni e-mailem a stav objednávky (nebo i jejích jednotlivých částí) najdete i v podrobnostech detailu objednávky v  sekci Můj účet – Historie objednávek.

 

8) Co znamená označení "Doprodej"?

Takto jsou označeny výrobky, které jsou dostupné již jen v omezeném množství. Může se tak stát, že i když se zboží zobrazuje s informací "skladem", poslední kusy pokryjí objednávku, která byla pořízena dříve, než ta Vaše. E-shop sice pravidelně aktualizuje stavy skladového zboží, avšak počet objednávek je velký (přes e-shop, obchodní zástupce, Kontaktní centrum PNS) a proto není možné zajistit 100 % zobrazování dostupnosti. Proto se omlouváme, pokud Vám zboží označené "výprodej" z důvodu nedostupnosti už nedodáme.

Novinky

29.09.2021 | DOTYKACKA_2021

15.01.2021 | Kontaktní centrum opět dostupné

Vážení zákazníci, od 18.1.2021 je Kontaktní centrum opět plně dostupné pro telefonní hovory. Pro zakládání...

18.12.2020 | mojePNS - dopis č.3

mojePNS informační dopis č.3 18.12.2020

04.12.2020 | mojePNS

Informační dopis

07.10.2020 | Změna u dopravného!

Doprava ZDARMA Při objednávce nad 950,- Kč bez DPH. Při objednávce do 950,- bez DPH bude dopravné zpoplatněno ve výši 49,- Kč bez DPH.